Невидливи земји, детска претстава

EN↓ 21.12.2019 @ 20:00

Невидливи земји
Концепт, режија и изведба: Исмаел Фалке и Сандрина Линдгрен
Звук и музика: Никлас Нимбом
Дизајн на светлина: Јарко Форсман

Преку пустината, позади нашиот грб. Нагоре по планината, надолу по нашиот рбет. Позади морињата, точно пред нашите очи. На денот кога изби војната, заминавме дома.
Географијата и политиката на нашите тела е физички проширена и се трансформираат во платформи на органски перформанси со учиме за што навистина значат допирот, присуството и издржливоста. Со невидливите земјишта, визуелното театарско дуо Ливсмелет, дел од театарот Грус Грус, се предизвикуваат себе си на единствена средба помеѓу куклениот театар и кореографијата.
Невидливите земји имаа премиера во 2015 година и оттогаш е изведивана во Финска, Естонија, Полска, Франција, Шведска, Словенија, Германија, Норвешка, Русија, Шкотска, Белгија, Италија, Шпанија, Португалија и Данска. Во наредните месеци истотака била изведена во Германија, Франција, како и во Швајцарија, Лихтенштајн, Чешка, Хрватска, Литванија и Канада.
Невидливите земји ја освоиле наградата за најдобра режија на фестивалот во Баниалука во Полска 2018 година.
„Најдоброто од сè е Невидливите земји (★★★★★) од театарот„ Ливмелт “ во Финска. Тоа е приказна за бегалците, претставена со ситни фигури, кои се дел од макета на железничка станица, нежни и ранливи додека бегаат од нивниот дом опустошен од војната. Она што го прави шоуто е извонредно е патот по кој патуваат. Секој планински преоден дел, снежни премини, пустински простор и ноќен автопат е создаден од телата на Исмаил Фалке и Сандрина Линдгрен.

Изведувачите се свртуваат кон своето голо тело додека фигурите се редат за нивното опасно патување. Грбот на Фалке станува рута за бегство од село кое гори; Стомакот на Линдгрен, обоен сино, е море кон Европа; колената се претвораат во врвови на ридовите, стапалата ја формираат автобуската станица. Импулсите на изведувачите внесуваат живот во моделите, додека се редат на граничните премини, бегаат од хеликоптерите и се насочуваат кон чамците. Тоа е маестрално направено, комбинацијата на физички напор и спротивставената скала, што ја прави приказната без зборови особено тажна. “- The Guardian, 8.2.2019


м

 

EN» 21.12.2019 @ 20:00

Invisible Lands
Across the desert, behind our back. Up the mountain, down our spine. Over the sea, just under our nose. On the day the war broke out, we left home.
Geography and politics are physically extended and transformed into organic performance platforms – our bodies – and we learn what touch, presence, and endurance really are about. With Invisible Lands, the visual theatre duo Livsmedlet, part of Grus Grus theatre, challenges themselves in a unique meeting between puppetry and choreography.
Invisible Lands has premiered 2015 and has been since then performing in Finland, Estonia, Poland, France, Sweden, Slovenia, Germany, Norway, Russia, Scotland, Belgium, Italy, Spain, Portugal and Denmark. In the coming months the show had continued to perform in Germany, France as well as in Switzerland, Liechtenstein, Czech Republic, Croatia, Lithuania and Canada.
Invisible Lands won the Festival’s Director’s prize in the Banialuka festival in Poland 2018.
“Best of all is Invisible Lands (★★★★★) by Finland’s Livmedlet theatre. It’s the story of refugees, represented by tiny figures, like the population of a model railway, delicate and vulnerable as they flee their war-ravaged home. What makes the show extraordinary is the path they travel. Every mountain pass, snowy outcrop, desert expanse and night-time highway is created by the bodies of Ishmael Falke and Sandrina Lindgren.
The performers take turns to bare their flesh as the figures line up for their perilous journey. Falke’s back becomes their escape route from a smoking village; Lindgren’s stomach, painted blue, is the sea to Europe; knees turn into hill tops, feet form the rendezvous for a bus. The pulses of the performers breathe life into the models as they queue at border crossings, flee helicopters and crowd on to boats. It’s masterfully done, the combination of physical effort and contrasting scale making the wordless tale devastatingly sad.’ – The Guardian, 8.2.2019

Concept, direction and performance: Ishmael Falke and Sandrina Lindgren
Sound and Music: Niklas Nybom
Light design: Jarkko Forsman